A Szegedi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kara Üzleti Jogi Intézetének végzős hallgatói társadalmi felelősségvállalás keretében pro bono digitális tudatosság fejlesztési előadásra invitálják a középiskolásokat és minden kedves érdeklődőt.
A konferencia célja elsődlegesen, hogy a fiatalabb generációk számára is jelentős, digitalizációval összefüggő fogyasztóvédelmi, médiajogi és adatvédelmi kérdéseket közérthető módon, kézzelfogható példákkal ismertetve átadja, annak érdekében, hogy megkönnyítse számukra a mindennapi eligazodást a (digitális) fogyasztói társadalomban.
A konferencia keretében röviden szót ejtünk a digitalizációs fejlődés történeti ívéről, a digitális tudatosság alapvonalairól és annak fogyasztóvédelmi vonatkozásiról, a megtévesztő kereskedelmi gyakorlatokról, az online térben megvalósuló célzott hirdetésekről. Ismertetésre kerül továbbá a manapság igen nagy népszerűségnek örvendő influenszerek marketingtevékenysége, amelynek a kiskorúvédelmi aspektusaiba is betekintést nyerhetünk. Valamint szó esik majd a fogyasztói hitelezés egyes fiatalokat érintő kérdéseiről. A program keretében lehetőség nyílik a hallgatóság számára kérdések feltevésére, társadalmi diskurzus kezdeményezésére. Az interaktív jelleget pedig az egyes előadók is igyekeznek majd népszerűsíteni, ennek érdekében játékos meglepetés „feladattal” is készülnek.
A konferencia meghívója ide kattintva érhető el.
Minden érdeklődőt szeretettel várunk!